poniedziałek, 19 października 2015

"Zanim..."

                                  "Zanim..."

Ile słów jest w piosenkach,
Ile rozstań i burz,
Ile serc co dzień pęka,
Ile więdnie co dzień róż...
Ile mostów donikąd,
Ile barw jesiennych łąk,
Ile spojrzeń przypadkowych
Zanim wrócę do twych rąk...

Ile listów przeczytanych,
Którym adres wyblakł już,
Ile w kółko szczęść łatanych,
Ile złudzeń, zdradnych mórz...
Ile kwiatów darowanych,
Ile spotkań nawet w deszcz,
Ile pól rozkołysanych
Przejdę, zanim poznasz mnie...

Możliwości nieodkrytych,
Co jak w złotej klatce drżą..
Ile jeszcze takich pytań,
Zanim wrócę do twych rąk...

I patrzysz mi w oczy
I wiesz, że gram.
I grasz, że mi wierzysz,
Sam powiedz...
Na kilka z tych pytań
Odpowiedż znam
Na resztę niech czas mi odpowie...


               Lidia Liszewska - 15 marca 2010



2 komentarze:

  1. Poczułam się cudownie przeglądając Twój blog ( choć właśnie boli mnie brzuch, naprawdę! ).
    Pięknie piszesz o Aniołach, Rodzicach, przyrodzie, o uczuciach....
    Pięknie tworzysz.
    Dziękuję...
    Wrócę tu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Aldono...Dziękuję bardzo...Dużo zdrowia i miłości życzę.Pozdrawiam ciepło.L

    OdpowiedzUsuń