czwartek, 26 lutego 2015

Joanna i przebiśniegi

                                           W moim ogrodzie zakwitły przebiśniegi. Cudny widok . To moja trzecia wiosna na Mazurach . Niezmiennie o tej porze jestem zachwycona tym , co się dzieje wtedy w przyrodzie. Joanna obok tych białych "drobiazgów" nie przeszłaby obojętnie. Joanna... Autorka " Chustki". Trudno nazwać tę pozycję książką, powieścią też nie jest, daleko jej do felietonu, bliżej jej może do wspomnień... Ale dobrze jest po nią sięgnąć. Jest wyjątkowa , jak życie. Bo na wskroś prawdziwa. Szkoda, że dziś już nie ma szans poprosić panią Joannę o chwilę rozmowy. Ale zawsze można przeczytać , co ma do powiedzenia o tym i tamtym... "Chustka" zmienia. Powinniśmy się uczyć od tej dziewczyny. I przestać wreszcie wstydzić się tego, że chwilę ,kiedy spokojnie i głęboko oddychamy zwyczajnym dniem codziennym, warto docenić i celebrować. Kolejny intratny kontrakt naprawdę może poczekać...

2 komentarze:

  1. Przywędrowałam tu za komentarzem. Przeczytałam wszystkie posty, zaglądnęłam w każdą zakładkę i... Czuję niedosyt.
    Serdecznie pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy :-)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię masę rzeczy naraz, na wszystko nie wystarcza czasu, ale pisanie to jak terapia. Podobnie jak rekodzieło... Dziękuję za mobilizację. I pozdrawiam ciepło. L

      Usuń